Sunday, April 25, 2010

macam.macam hal la.

Posted by ainil fatieha at 5:24 AM
salam semua .. haisshh .. macam2 hal tw ari ni .. nk gune aku post kali ni .. npk ganas sket .. hak2. hari ni sgt padat okeh ? jadik ak telah menyediakan cerite secare kronologi buat semua ye .. hik3. baek kn aku ? :D layan jommm ?

first : bgun pagi aku ari ni di dendangkan dgn suare farha ye a.k.a ketua blog ak y sgt2 kuat n nyaring ok ? rce nk je geget telinge dia ! diam la farha ! adoi .. tp tersekat dalam hati je keinginan tu .. then dengan langkah longlai aku pergi gotong royong dengan muke sememek n tak madi hokeyh kawan2 .. perangai buruk ku kembali ok ??

second : then abes je sesi senamrobik versi robot menari gaye ak sendiri .. ak pun menapak lah bersama farha n k.imah balik ke bilik. katenye gotong royong kt blok masing2 .itu maksudnye .. sile balik dan tido ok .. haha .tp kami sgt dahge .. kami pun pg la kt tempat org jual2.tgah syok2 nak membeli datang la sorg minah ni duk jerit2 halau semua budak suruh balik hostel n kuatkuase larangan mambeli.adoila.maafkan aku kalo ayt ak pasni kasar ..tp ape ke bodohnye lah nk jerit2 kt org depan public cm tu .ko tu pompuan ok .ikut ati td nk je ak beli2 bebola ketam 8 cucuk baling kt muke die . awk xdek tomakninah ke saudari . ckp guru kne paham bahase.tp ak rce ko ni cm xdek bahase hokay.gni la sis. sebelum ko nk jerit2 cm org utan . nk nasihat org cm ko bagus sgt.watch ur atitude 1st ok.sile jgn jerit cm gorilla kt khalayak.nk org hormat kite kne kite dlu hormat org. ta kesah la ko jpp ke menteri sekali pun.ade aku kesah ??

third : pastu ak.farha.rumet.yani masak2 kt pantry bawah.menu kami today : spagheti bolognese.sgt happening ok kami masak2.ak enjoy sgt . ekceli ak y minx farha buatkan spagheti untuk ak . besh dan lazat2.ak makan due pinggan.huk2.abes suda kekurusan aku ok.haha.mesti cik eman gelak gulim2 bace ..wek kt cik eman y ta cye ak da kwus.haha.beshhh sgt spagheti tu .. lazat2 .. nyum2 sedap sgt.ak makan jilat pinggan.ok.ak tipu.hiperbola disitu.ak cume jilat tangan.

fourth : then petang tu kami berperang2 masak2 kt kafe .pertandingan memasak hokey.wakilnye : aku.farha lagi.izreen.yani lagi. haha .menu kami : amazed choc banana.seroja sun rising.triffle seroje n puding roti pelangi. sebab ape ade name seroje ..sb name blok kami SEROJE . seroje beshhh sgt . ilike. budak2 seroje semua malas macam aku hokey?? hahah .. orite .. ak suke sgt. ta yah nk gotong royong. ta yah nk buat ape2 hokey ?? sebab kami malas hokey ! suke! two thumbs up !!! tp kami kalah bertnading atas kelecehan juri.bosan lol.diskriminasi!!!haha. y penting semua org y rase puji sedappp ok ??? sudey leee..puah ati i ok?? :D

ok..itu aje untuk ari ni.. pic i akan upload later ok .. sekian .kembali ke seri pentas ~

p/s : dalam hati ade taman . dalam hati ade cik eman . cik eman temuk . hati sgt aman.

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei