Saturday, May 8, 2010

happy anniversary dear

Posted by ainil fatieha at 5:56 AM
sebelum melangkah lebih panjang .. amaran keras bahwa entry di bawah mungkin mengandungi unsur2 keloyaan melampau terutama buat mereka y jeles dengan diri ini hokey .. jadik bagi y ta suke .. sile cpt2 tekan petak bertande dan berwarne merah kt penjuru atas sane :)))

hikhik.. ( mule ngn gelak2 manje lu ).. ekceli baru je nk masuk sbelas bulan .. tp da ckup buat saye mengucapkan syukur kepada Nya .. kerana menghadirkan dia dalam hidup saye :)) buat ahmad aiman bin nordin .. ni yang saye nk awk taw .. ( ecececey ) ...

"Perasaan cinta itu dimulai dari mata, sedangkan rasa suka dimulai dari telinga. Jadi jika aku mahu berhenti menyukai seseorang, cukup dengan menutup telinga. Tapi apabila aku cuba menutup mataku dari orang yang aku cintai, cinta itu berubah menjadi titisan air mata dan terus tinggal dihatiku dalam jarak waktu yang cukup lama..."

sungguh xmampu rasenye untuk terus brjauhan begini .. setiap kali berpisah .. hanye air mate y mengalir .. tak termampu lagi bibir mengucapkan bahwa .. tak sanggup lagi jauh dr mu .. hanye percaye dan setia yang di petaruhkan kerana aku tahu kau juga menyanyangi aku .. :")

kadang-kadang rase sgt tak adil apabila aku ditakdirkan berjauhan degn mu .. namun .. aku tahu ini cume sementara .. kite akan kuat untuk mase depan y lebih bahagia .. :))

event : 10month anniversary
location : pantai sepat , kuantan ..
guest : me n him :)








0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei