Saturday, May 15, 2010

mengorak langkah :D

Posted by ainil fatieha at 9:59 PM
bangun pagi hari ni .. aku tersenyum bace mcg dr ma ya berbuyik

" selamat hari guru cikgu "

ye .. sgt pendek namun cukup bermakne ... sb ma la aku mengorak langkah dalam bidang ni .. minat ? hurm ... hanye sekadar suam2 kuku.. 2 pun sb aku lahir dalam kalangan mereka yang bergelar pendidik .. tapi lame kelamean .. hati aku mule suke .. mule suke jadik chekgu .. doa ibu mungkin ... so .. hari ni tanpe toleh kebelakang ag .. ak boleh ckp dengan yakin .. ak bangge jadik chekgu .. :D

kepade chekgu2 aku yang da bjaye buat aku jadik manusia .. ak nk ucap terima kasih ... sgt berterima kasih bg setiap ilmu .. dan jase yang da mereke curahkan ...

skn 1997-1998
sksb 1998-1999
skn 1999-2002
smksp 2003-2005
smkn 2006-2007
smka 2008
plkn cherating 2008
ipgmktaa 2008 till now ..

dan paling utame insan yang da mendidik aku sejak dari kecil .. encik ABDUL RAZAK N puan RAHIMAH ..

juge buat abg2 .. kakak ipa serta kaum keluarge y bergelar chekgu ..

n sesiape saje y pernah berikan aku ape2 pun ilmu .. ~sekian ~

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei