Sunday, May 30, 2010

sedar tak sedar ~

Posted by ainil fatieha at 5:42 AM
assalamualaikum ~

erm rasenye agak lame gak aku membiarkan blog ni kosong.sepi.sunyi.kontang dan gersang.hahaha ! sengal. sedar tak sedar da lame kot ak ta hapdate blog ni.. banyak mende yang sedar tak sedar da pun blalu or bakal terjadi dalam mase terdekat..

sedar tak sedar .. semester satu degree da hampir nak melabuhkan tirainye .. kalo dlu rase cm baru je foundation tapi skrg rase sgt yang tak dek la lame sangat mase ni blalu.. (tapi kalo kt lipis tu agak rase la lamenye =p) .. aku rase nk menghabiskan lagi 3 tahun setengah kt sni tak dek la lame sgt.. insyaAllah ..=) ntah la .. sometimes rase tak larat nak menghabiskan sise-sise hari kat sini .. tapi tu la hakikatnye pun .. selagi namenye student..kat sni la tempat aku.. bukan sekali due air mate jadik peneman setiap kali malam pertama dilipis lepas balik dari umah ..da terbiase da pun.. mujur masih ade yang kuat memberi sokongan.. ma abah family dan die =) terima kasih smua.. dan sedar tak sedar da hampir ke hujung da pun sem ni .. tiket bas bali cuti sem pun die da belikan =)

sedar tak sedar aku da bjaye menamatkan exam untuk degree sem satu .. hurm..seperti biase.. habes exam merupakan satu kelegaan bagi aku .. rase free.. rase release..n rase cam tak dek ape2 nak pikir .. korang pun pnhkan amek exam..so paham2 sendiri la macam mane rasenye..haha..paper berlalu dgn jayenye..insyaAllah..cume ade la satu subjek tu .. falsafah..tak berape nak score kot..ntahla..terlalu depend pade soalan spot n bile tak kuar .. air mate la yang kuar.. hahahah =) tu la..sedar tak sedar ..

banyak lagi sedar tak sedar nak aku tulis tapi tetibe jep pening2 lalat .. haha .. malas !! esok sambung !! ade lak cm ni ?? ahhh ! ade la .. sb blog ni blog aku bukan ko .. lalalala .. hahahaa !!

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei