Friday, December 31, 2010

pedih sedih arghhh .

Posted by ainil fatieha at 1:53 AM
sentap . pernah ke kite pikir perasaan orang yang kite sayang bile kite marah . ape yang kite harap . orang yang kite sayang boleh lupe macam tu je ape yang kite rase . ntah la . awak selalu marah . lepas kan aje semua bende yang terdetik kat dalam pikiran awak tuh . mungkin ade salah saye . tp tak perlu marah macam tuh . saye bukan budak budak yang senang senang je boleh dimarahi sesuke hati . mak abah saye pun ta marah saye macam tu . sekarang ape awk rase ? puas sebab a marah saye ? saye nk sgt taw ape awk rase bile da marah saye . menyesalkah . puaskah . ntah la . awak ckp awak ta marah . tp awk baling jam hadiah pertame sy pade awk depan mate saye . wajarkah . sekarang saya ligat bfikir . betol ke awak da putus kan hubungan kite . atau . awak ta berfikir ttg kate kate awk sb awk marah . putus bukan perkare main main . cube bilang . berape kali da kate hikmat tu kuar dr bibir awk ? :(

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei