Saturday, January 8, 2011

al kisah matrix kad .

Posted by ainil fatieha at 11:21 PM
semalam kuar teman dedel pg kinik . cek mate die . hope mate die cpt sembuh . setakat pagi td tak nampak getting better pun . ubat je mahal . cehss . then pg la satu gift shop nih . imej baru . baru ke ? haha . not bad la mende mende alah yang die jual . okay la . sempat la beli gift untuk someone nih . ye la an . harus beli gift . ta kan beli tong gas lak . gile .

dalam pade tuh , beli gak tali untk gantung matrix card tuh . one 4 me . one 4 my rumate . konon hadiah bday rumet la . yang saye punye off koz la an kaler pink . rumet punye kaler putih . harusla . padan la dengan cik rumet yang suci murni macam minyak masak tu . haha . sorry mate . so balik balik terus simpan dalam laci . baru tadik la bukak nye .

ceyhh . konon konon nak la gantung matrix kad an . cari punye cari punye cari lagi dan cari lagi . cehss . tak dek . tiade okay . yilekk . omai omaigosshh . tkejut ! mane letak nih . rasenye last letak dalam pensil case . terus capai fon . kal dude . jadah nak kal dude . mcm la die taw kat mane . tp gagah jugak g kal .  jadah ;p

saye : dude . matrix kad ilang nih . omai omaiii .

dude :  eh yeke ? letak mane nih ? cari la elok 2 .

saye : bla bla bla bla .

dude : cube cari dalam beg . kot kot ade .

saye : membebel sambil carik carik . haha . jumpe !!!

dude : ta nak kawan lagi ngn yy . mude mude da nyanyuk . nanti jangkit !

whoaaaa ! kamu sangat kejam wahai cik dude . ggrrr . tapi tengs . kalo tak skrg ni ta la saye tulis blog . ntah ntah menggagau lagi duk cari matrix card tuh .

bahan bukti ! haha .
so , lesson nye . kalo hilang barang jangan gabra . carik dulu . ingat elok elok . kang ta pasal pasal dapat nyanyuk dr insan kesayangan . muahahahaha . lantok lerrr .

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei