Wednesday, January 26, 2011

booo !!

Posted by ainil fatieha at 6:05 AM
today my mood was really like upside down lahh . da jadik roller coaster lak an . but for this time being aku mmg rase mcm nk lempang org lah ! WTFruit btollah ! okay . this is so not the 1st time jadik . sb ape marah sgt ni ? sb td aku ngn kawan kawan kuar makan kat kafe nih . and aku tak tau lah ape kejadahnye aku ni teringin sgt nak makan nasik goreng ayam . mmg sedap ah kat kafe nih . maksud nk kat situ mmg nak sgt sgt sgt la . nk sangat okay .

the bile smpai . aku put order . yelahh kan kate simple nsik goreng ayam tu . jadahnya lame nk mampos nak siap . tp tak pe . tgu lagi . malas nk amek port bia perot da myanyi da . then aku perasan org yang datang lepas aku da dapat nasik goreng ayam tu . n mereke mereke mmg datang lambat gile okay . sekali lagi WTfruit. aku da ta sabar . aku ajak baby tgk order kiteorg kat dapur . last order to do . walopon kami bukan last person yang datang . memg cabai ah an . then dengan selambe nye pekerje die kate "ayam da abes " bodoh ! ha . dapat ngn aku . dapat free je . aku memg geram btol lahh . bukan sb aku nk makan sgt sik grg tuh . *nk makan jugak la* . tp please la jage adab org niage .

aku nak makan . aku bayar okay . bukan aku buat gedik gedik mintak sedekahkan makanan kat aku . jage la pelanggan . pegang la customer is always rite .jangan layan pelanggan tak semene je. memg aku bengang . hak aku kot . ahh . cibai ah . first come first serve ahh . tokey die patot pantau pekerje die tuh . jgn men pilih bulu . da org dtg dulu bgi order dulu . buat ah . jgn sb kawan kau , kau siapkan dulu . mmg batal lahhh ! ergh !

jadahnye aku nk emo kan sb sik goreng ayam . aku pun tataw . mybe PMS kot . bulan aku pun agak lambat dtg ni .

then bile aku dengan ati yang sedih nye mengadu kat aiman . die GELAK . then aku teros nangis . hambek kau !! mmg malam yang emosi lahhh . T_________T

mak !! nak balik !!

maaf lah . gune aku lak . baru lah nampak emo + marah an . huh ! JADAH !!! aku sedih !

kadang kadang bile emosi . sesimple simple perkare pun buat kite sedih T______T

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei