Wednesday, January 19, 2011

faizul eri .

Posted by ainil fatieha at 7:18 AM
bile tah nak jadik bapak .
kau busuk aku sayang .
kau tue aku sayang .
kau gelap aku sayang .
kau tak kacak aku sayang .
kau suke marah aku aku sayang.
kau sengal aku sayang .
kau koya aku sayang .

kau pandai masak aku syg .
kau baik aku sayang .
kau pemurah aku sayang .
kau manis aku lagi sayang .

kau ade time aku majok ngn mak n abah .
kau ade time aku rase nk bunuh afik .
kau ade semua penyelesaian kalo aku ade masalah .
kau ade bile aku perlukan seseorang .
kau selalu ade untuk aku .

aku taw aku bukan adik yang baik .
aku selalu pow kau .
aku selalu menyusahkan kau .

tp kau selalu je jage aku .
kau lindung aku .
aku taw kau cube jadik abg paling baik buat aku .
aku rindu kau angah !

selamat hari lahir angah ! kau abang aku dunie akhirat . kau taw kan aku sayang kau . kau pun sayang aku . tayah denied ! haha . angah . ko ta yah la kawen lagi . nanti aku kene share kau ngn wife kau . tak best ): !!

tetibe aku rindu kau ):  hurmmmmm .

nota kaki adek pompuan sorang ! ehhhh ! chopp . akak sayang along ngn afik jugak . adek pun !

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei