Wednesday, January 12, 2011

kau yang bername farid idzwan

Posted by ainil fatieha at 5:55 AM
kau ni memg mengade ngade . dasar kaki bodek . kau memg tak dek keje len kan selain dari membuli kakak kau yang baik ni kan ? kau ni suke buat buat manje . mintak di urut . di belanje . di bawak jalan bagai . kau tak sedar ke kau da besar hah . tinggi gedabak dari aku . oh please lahh . kau ni memg ta abes abes .

selalu kakak kau tu kalah ngn kau . semua kau nak kau dapat . ape lagi yang tak cukup . cakappp . kali ni kakak kau tuh tak kan menyerah kalah . bia kau tahu . sebenarnye kakak kau garang macam rimau . hey kau . tolong study okay . kau nih . grrr . malas sgt . haha . jangan malas malas sgt ngek . even duh ko anak bongsu . ko kene struggle lebih dari kite orang .  nih kakak kau nak bet kau . kalo ko bet result spm nih . kakak kau sangup jadik kuli kau sbulan . amacam ? kau mesti suke kan .

tetap lebih comel dr kau ! ;p

kau koyaaasss ;p

muke mintak lempang ^^
nah amek gambau kau kat sini . nga nga nga . biar orang tau sape kau . muahaha . gelak jahat jahat .

tapi kan der . akak rindu kau lahh . hurm . kau la cyg bucuk intan payunggs . yaksss . kau nanti besar jgn derhake kat akak okeyh . bai de wai . kau belaja kuat sket . kalo akak balik mak ckp kau malas . akak sepak kau laju laju . gasak la . hahahaha . lagipun kau kene ingat . kau sorang adik akak . akak sorang kakak kau . ikot mane pun kau kene dengar ckp akak . plezz dong !
haha . bute it . tak reti print screen ,
bai de waii . akak rinduu la kat kauuu . yakssss ! haha .

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei