Saturday, January 1, 2011

nak balik lipis da @.@

Posted by ainil fatieha at 5:08 AM
saye suda siap kemas barang . cume tinggal makanan makanan yang bakal ditapau oleh mak aje . no wonder lah agak sehat ye kawan kawan . haha . ^^ pedulik lah . mane nak dpt makanan ibu kat lipis tu an . sob3 . letey nih . pas pack brg . iron lak baju angah . 7 helai . baju abah 2 helai . whoaa . penat seyh . sengaje mendera . atau mungkin nak rase kasih syg saye mengiron baju baju tu waktu keje nanti . ngeee ^>^ . tp saye ta sempat iron baju die . saye nk die pg keje ngn baju yang ade rase syg saye ): regret .. xpela . sabar lah hati .

barang barang da siap pack . saye wonder . balik maktab kah pindah rumah kah . hahaha .

saye mesti rindu budak kecik nih banyak banyak banyak . sedey meyhhh . cuti ni byk mase saye jage si kecik ni . hurm . berat ati nak balik ): xpe xpe . nanti boley balik ag ^^ ni irfan rizqin . ank sedare ateh satu satunye .' jangan jadik budak nakal k . jadik budak baik . nanti ateh banje baju 19 helai' . whooaaah .
konfem jugak saye akan rindu sgt kat awk b . awk ade dalam hati saye . smpai bile bile . tu janji saye . tp buat mase ni biarlah macam ni . saye jugak ade hati yang perlu dijage . bukan saye serik . jatuh cinta dengan awak perkare paling indah . saye cume perlu ruang untuk diri sendiri . mungkin awak jugak . mungkin awak akan taw menghargai bile rase kehilangan . bukan lah saye nk ckp saye la terbaik buat awk . tp xdek perempuan boleh melakukan sebaik saye dalam menyayangi awk . saye jugak yakin hati awk masih penuh kasih syg buat saye . jangan risau . ade jodoh tak ke mane . but for the time being . let it go . salam syg b ):

nah muke setepek kat cni . sape taw . dalam senyum ade duke . tak dek yang taw . xpe . kuat kuat kuat . big gal wont cry ): fuhhhhhhhh . da da da . lupe kan semua . rumah manis rumah nanti saye balik ag . u dun worry huh . ^^ . buat mase ni . saye nk balik lipis . rindu kawan kawan saye yang gile semuanye . ouh bukan gile . mereka manissss sgt >.< muahhh .




p/s : oh . btw . mungkin balik ke lipis saye kurang update . sb broadben saye da tminate . sebab lembab macam kure kure . wifi mktab lak . hurmmm . sabar je lahh . hohoho .




mengharap kal dari die malam ni . saye rindu ):

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei