Saturday, June 4, 2011

what makes u happy on your birthday ?

Posted by ainil fatieha at 7:48 AM
ape yang buat aku gembire time birthday . and my answer is being appreciate by the people around me . untuk birthday aku . aku tak pernah mintak banyak dari mane mane orang pun . ingat ingat lah . tak ingat its okay with me der . patot nye time birthday we shud be thankful to our mum for delivering us to the world rite . nak lagi yang nk dekat 4 kg like me . susah woh . hehe . but despite all that kalo ade orang menghargai kite time hari kelahiran kite semuanye jadik lebih bermakne kan . bukan lah kite suruh celebrate kat hilton hotel or bawak naik cruise pun . see . simple kan . so kat sini aku nk bagi a big tengss kat semua adik manis yang da raikan besday aku dengan menggegarkan karoake KP and menyeram kan diri dengan cite karak tuh . as for me karak memang seram okay . first time bulu rome aku meremang tengok movie . HAHA . cakap baanyak pun malas (ekceli taip banyak okay) tangan lenguh reply comment wish kat FB HAHA . so kite tengok pic okay .

featuring che : ayue : aja

che wif aja .

tetap nak selit okayyy .

die mule buat selok dohhh . HAHA .



 so waktu karok tuh memang best lahh . dah lame mengidam doh . dari time exam kat lipis lagi . dapat mic mampu rase tanak lepas . dalam banyak banyak lagu . aku paling puas tarik lagu anggapanmu dengan purnama merindu . pergh memang stok pecah anak tekak tu derr .

then lepas abes membelasah mic mic tuh . kiteorang gerak pg tengok cite karak dekat wayang kompleks . first time kot aku pg . not bad lah . boleh pegi lagi lah (: kat sini tak amek gambau pun . ta nak tunjuk sakan sangat amek gambo dalam wayang . haha . kang tertangkap pic orang buat wayang sape nk jawab nox . LOL . tapi kan tak best nye aku duk seat paling ujung la antare kiteorg , tepi aku tetibe ade kapel nih . boleh pulak kan orang duk jerit jerit eh die tersiku aku lah . due tige kali pulak tuh . terkejut sangat ke banggg . makan kaki nak ?? tak pun aku bagitau awek kau biar die sikukan kau . nak !

then kene gerak balik awal sebab mama che da bising . hehe . pas pas abes muvie terus aja balik . then angah aku mesej menyengal ckp suwuh balik awal sikit . aku cakap tak leh lah . gile nk suruh aja drift ke hape maghrib maghrib . then die ckp kene jugak sebab ade sepraiss . HAHA . kantoi gitu je . aku smpai lambat kot . dorang da simpan kek semua . sate pun da abes kene lanyak . seb bek kate nk postpone makan luar esok . sejuk ati  aku . HAHA .

so kat sini aku mewakili mak aku yang melahirkan aku nak wish a big tengs buat semua lahhh . yang mesej kat fon . yang wish kat fesbuk . yang bagi adiah . yang bakal bagi adiah . yang belanje karok . yang bakal belanje karok sesi lain . yang nak buat makan makan sedap nanti . yang nk buat seprais tak jadik . famili . mak abah . abang abang . kakak ipar sayang . anak buah sorang . adik . kawan kawan . lecturer . and so many more (; tengs for making me smile on my day (":


tanpa mereka saye ta kan boleh senyum macam ni (":

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei