Tuesday, July 12, 2011

pengalaman . pemerhatian . kerinduan . kesyukuran .

Posted by ainil fatieha at 6:26 AM
pengalaman

hai korang . start 7 julai sampai 10 julai ari tu aku dengan kawan kawan ade pg jadik urusetia untuk kogum 2011. ape itu KOGUM ? kogum stand for konvensyen guru muda malaysia . means cekgu cekgu tue taleh join . haha . hanye yang hot dan bergetah je boleh join . HEHE .  sengal kan . tak lah macam tu . tapi kogum ni ekceli macam medan berkumpul semua JPP semua 27 IPG yang buat kali pertame di lakukan . semua ni ekceli hasil kerje kuat orang-orang GPMS . gpms tu ape ? gpms tu gabungan pelajar melayu semenanjung . as for me . aku macam bersyukur gile lah dapat join jadik urusetia ni . terima kasih la bagi yang membuke peluang . macam macam suke duke weh jadik urusetia ni . tapi macam presiden gpms tu sendiri kate anggap je macam pengalaman dan sebagai proses pembelajaran dalam hidup . so aku memang bersyukur lah . walaupun tahap penat dan rushing die macam ape tah . tapi aku betul betul rase pengalaman tuh . aku suke .

titew ade gamba ngn ct . awak ade ke ? ;p

kabur dong tapi tetap hot ! ;p


pemerhatian

ni aku nak cakap sikit tentang pemerhatian aku . pemerhatian aku pade ape ? bace story aku . time kiteorang balik dari uitm shah alam ni singgah menyinggah la kejap dekat midvalley . memang banyak ah sales . serius aku cakap pakat aku letih je time tuh aku tak membeli . poket pun tak kasi can . so memang tahap makan ati je lah . tapi bukan lah sales ni yang aku duk perati . time nak tunggu maghrib tu aku temankan dell dekat surau the gardens . so aku pun duduk lah melayan letih yang tak abes abes ni . aku mengadap pintu ni . lame tuh aku tengok ade mak cik ni ngn anak die . dorang solat asar then waktu nak kuar tu mak cik tu senyum lah kat aku . aku pun senyum lah . dalam ati sempoi gile dressing due beranak nih . atau lebih tepat dalam ati aku ckp 'mcm ni je ke pakai masuk mall ' ha . jahat tak aku . pastu mak cik tu pun berlalu . heee . pastu ade sorang akak ni masuk . aku ckp kau sebijik lah macam tomboy . waktu die masuk tu aku tak perasan die pakai tak tudung . dalam ati jahat aku ' pergh tau solat jugak die ni ' see . teruk kan aku . tibe tibe pas die siap solat . die amek tudung dalam beg besar gedabak die die pakai . sempoi kau . ha . amek aku . then masuk pulak minah ni . dengan shawl bagai melilit lilit . mekap die tebal memang berinci lah . then elok je aku tengok die kuarkan tisu lembap, bersihkan mekap die . amek wudhu and solat . dalam ati aku , aku impress sebab selame ni aku selalu tpikir macam mane ek orang mekap mekap tebal ni solat . nah terjawab sudah . then yang paling best makcik yang aku ckp tak up to date tu aku jumpe balik tengah lepak dekat dalam the garden sambil main IPAD and anak die layan PSP . ha  ! hamek . sebab tu aku ckp dont judge book by cover lah weh . orang kaye mane tunjuk kaye . HAHA . kan ? orang sembahyang ke tak mane kite tahu . jangan buat assumption awal . nanti malu macam aku je . hehe . take note kawan kawan (: aku jugak . heee .

kerinduan

oh aku sekarang dalam atahap kerinduan kronik dekat IRFAN RIZQIN BIN FAZLUL ADLI .  sayang u tunggu ai balik key . ai nak peluk peluk cium cium gomol gomol u . ouch ! irfan tunggu ateh balik keyhhhh . rindu musyup ateh banyak banyak . mak pun da rindu aku . so ape pun aku akan ade kat umah weekend ni . confirm !

kesyukuran

aku nak end pos panjang letih aku menaip dengan satu lafaz kesyukuran jeh . ALHAMDULILLAH . ELAUN DA MASUK ! :D hahahahahaha !

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei