Tuesday, July 5, 2011

rezeki

Posted by ainil fatieha at 7:31 AM
bile rezeki datang tibe tibe siape yang boleh menolak untuk senyum lebor lebor rite ? ade ke yang tak suke rezeki datang ? kalo tak suke or tak reti sangat bersyukur boleh lah pass kat aku . aku suke rezeki datang . kalo boleh biar datang bergolek golek gitu . hek hek hek .

rezeki pertame ! aku dengan kawan kawan dapat offer pergi konvensyen guru muda dekat uitm shah alam . tak sangke pulak dapat pergi . meaning ape yang aku cakap aritu tak la sia sia . aku puas . terima kasih pade yang memberi peluang . arigato ! ini namenye kite perlu berusaha untuk beroleh rezeki . yay ! pg sane empat ari . tayah pg kelas . muahahaha . suke lah aku .

rezeki kedua ! besok abah datang lipis ni . haha . ini memang namenye dabel de happiness dabel de joy . macam tahu tahu je aku rindu . hehe . kalo lagi best abah angkut mak sekali pg meeting die . hek hek hek . tak pe tak pe . next week aku da balik . hope abah sampai dengan selamat esok . amin . amin . amin . siape kate jumpe abah bukan rezeki . meh aku luku kepale tuh . HAHA . rezeki tak sangke sangke . yay lapan kali !

so malam ni aku nak tido sambil senyum sampai telinge . boleh ? tak sabar weh tunggu esok ! :D :D

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei