Wednesday, August 24, 2011

tak macam da lame gile .

Posted by ainil fatieha at 1:56 AM
heee . tak macam da lame gile kan aku tak hapdate blog nih . ( sebut cantik sikit lame tu bukan lemmm okeh) ngee . so biasenye kalo aku tak hapdate tuh kenape ek ? mestilah aku verase mcm aku bz kan . kalah rosmah kau . kelas gitu . ekceli aku ni da lame gile ade kat rumah manis rumah aku . bile aku kat rumah aku memang jarang la update . sebab aku rase macam banyak lagi keje bermanafaat yang lain yang aku boleh buat . hee . aku la rase ( okay ayat cover ) ye ! sebenarnye aku malas weh nk update bagai kalo kat umah . so kenape kah aku update sekarang ? sebab nye aku kat sekolah ni . SEKOLAH . tempat aku selalu bertape selame 5 ari dari setaun yang lepas . aku tengah PBS la . bile pbs kite rase ape ? rase bosannn . HAHA . biase kalau aku buat sorang aku bosan lah . tapi buat ngn kawan pun aku bosan gak . memang jenis kot aku nih ;p

my recent ramadhan time 

ramadhan tahun ni mestilah lebih hangat dari biase . minggu kedua lagi aku da chow dari lipis tuh . heaven uuu . puase kat rumah memang la best . so aku malas nk gebang banyak lah pasal ramadhan kat sini . korang pun tau kan perasan perantau dapat puase kat rumah . sendirik mau ingat lah . heee . best kan ?

my incoming raye things


dam dam dum mercun berdentum ! semaraklah hari raya ini tahun ! wahhh . gitu kau . kelas nyahh . lebih kurang lagi lapan ari kan kite nak raye . so preparation raye kali ni tadek lah hebakk mane . ade lah selai due baju raye . gitu lahhh . konon kau ! sebenarnye aku ni kan boros orang nye . suke betul lah aku kalo dapat menderma dekat mall mall itu . aku rase macam da banyak kali gile kot aku pg shopping raye . tapi ade je mende tak dapat . hee . so aku akan keep pergi pergi pergi dan pergi lagi smpai aku puas . biskut raye pun memang dari dulu mak aku ajar buat sendirik . beli beli pun ade lah . tu pun mak aku la . keje aku ? makan (: lagu raye da hebakk gile kan main kat radio radio . aku suke gile okeh . baru lah ade feel gitu nak raye . kan ?  oh tahun ni along aku raye pertame kat belah aku dulu . heaven ! meriaahhh kot . tema raye kiteorang tahun ni pepel gitu . tapi aku rase mcm ramai gile pulak tema pepel . lantoks . hee.

my love story


kadang kadang dalam hidup ni kite akan lebih menghargai seseorang lepas kite tahu kite akan kehilangan kan ?

" Kadang-kadang ALLAH sembunyikan matahari, DIA datangkan hujan petir. Kita bersedih dan tertanya tanya ke mana hilangnya matahari, rupa-rupanya Allah nak hadiahkan kita pelangi yang indah. " ALLAH berikan kita kesusahan dan rintangan sebab DIA nak berikan kesenangan sekiranya kita tabah dan terus berusaha...."












0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei