Thursday, July 21, 2011

the lazy day . boleh ?

Posted by ainil fatieha at 11:43 PM
Today I don’t feel like doing anything
I just wanna lay in my bed
Don’t feel like picking up my phone
So leave a message at the tone
Cus today I swear I’m not doing anything 

malas . boleh macam tuh ? hari ni memang whole day tarak kelas mehh . so memang rekod nyah , aku tido bangun pukul 1.18 petang . boleh ? HAHA . tapi ekceli semalam lambat kot aku tido. dalam 3 lebih jugak lah . berborak. borak borak dengan classmate aku . kalo aku tak borak pun semalam banyak mende sangat aku pikir sampai sekarang nak tido pun macam susah susah jugak . so arini disebabkan aku bangun pun da lambat , aku jadik malas nak buat ape ape pun . tadi pun aku mandi dalam kul 2 macam tu . HAHA . tak lah lame sangat kan . cool ape . lagi pun memang tadek ape ape kot boleh buat kat sini . hailah . terase jugak macam nak balik umah . tapi aku baru je balik weekend lepas . ngeh ngeh ngeh . aku nak pujuk rumet pg kl . hek hek hek . aci tak . pergi sambut anniversari hari rumet kiteorang yang ke 3 tahun . sweet gitu . dalam malas malas ni aku ade list of wish nk hidang . rolling drum .

14 julai 2011 - happy anniversary rumet . tak sangke da 3 tahun kite duk bersame . despite of awak alim kite kurang , tudung awak besar kite punye tecik , awak gelak sopan kite pulak kuat , awak pendiam kite penghuru hare , awak penyabar kite tak sabar . at last it had been 3 years and i m so glad to be ur rumet . hope u too . love !

15julai 2011 - happy 32th anniversary to both super mom and great dad . terima kasih sebab da kawen and bagi kakak satu femeli yang bahagia sangat . bagi abang abang yang sangat lah errrrrrrrr . HAHA . bersyukur sebab lahir sebagai anak mak ngn abah . selamat meneruskan percintaan kalian yang penuh inspirasi buat anak kalian nih (:

terima kasih kerana memberi aku rase keseorangan itu kembali . aku redha andai ini takdirNya .




0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei