Tuesday, April 19, 2011

okay i m just fine .

Posted by ainil fatieha at 6:49 AM
kat luar saya tertawe . saya tersenyum sampai telinga . saya tersengih macam saya insan paling bahagia . tapi saya tipu . saya tipu . jiwa saya terok . saya panasaran . hahaha . panasaran ape ya ? okay suda ainil . jangan buat buat ketawe . tak salah pun nak berduke kat sini . ini space saya . tempat yang saya ada bila tiade lagi bahu untuk dipinjam atau telinge untuk mendengar . desperate ? tak lah . saya masih mampu mengawal emosi sendiri . kadang-kadang semua nye terburai jugak . nak nak lagi bile mak abah kal . air mate ni mengalir tak henti henti kot. lemah rase dengar suare mak abah. rase nak terbang balik. saya tahu mak risau . abah risau. mak abah mane tak risau kalau 5 kali telefon. 5 kali jugak menangis . bile ditanye kenape. saye cume jawab saya penat . ye memang saya penat . lelah . apa masalah saya ? apa ye ? kenape saya macam ni ??

jangan ditanya . saya sendiri tak tahu nak jawab ape . cume yang saya pasti saya merindukan masa dulu . saya cume rindu masa dulu . masa yang mana saya rasa semua indah . even saya rase caci maki itu pun indah . saya tak cukup bersyukur ke ? saya demanding ke ? susah ye nak jadik mcam dulu ? atau ade salah saye kat mane mane yang saye tak sedar . ntah la . saya bingung . yang pasti yang saya tahu saya mesti kuat. kekal kuat . cukup tabah untuk terus senyum . sampai masa saya dapat berada dalam pelukan mak . smpai abah usap kepala ni dan cakap " sabar kakak, dugaan je ni" ...........

kebelakangan ni saya selalu pesan kat kawan . hargai masa bile tengah hot . bawa maksud mendalam kan  kawan saya tanye "makan dalam ke on?" ... pasrah kot saye (":



jauh

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei