Sunday, May 1, 2011

selamat datang bulan may

Posted by ainil fatieha at 3:36 AM
hai korang. selamat hari pekerja okay buat semua yang da kerja lah . yang menganggur selamat lah ape pun. hehe . so ari ni sempena memujuk abah saye yang macam macam majok dengan saye, saye ikot abah pegi bendang abah. haha . for the 1st time okay. selame ni bukan abah tak ajak. tapi malas. tapi tadik abah ajak aje terus tukar baju. chewwahh . taktik memujuk berjaye . haha .

hijauuu

mak koboi

abah koboi

anak koboi tadek topi
see semua pic tuh. ekceli abah ngn mak baru aje dengan btani tani bagai ni. mule mule just untuk suke suke tapi bile da dapat hasil sekali mule jadik serius la kan. happy sangat for both of them. at least dorang da tahu mcm mane nk spend mase bile da pencen nanti (: tadi abah duk bercerite la pasal bendang die nih. banyak lagi kot nak buat. sape kate bertani tak leh kasik kau rm K . no lah bebeh . rajen je yang perlu. bile kite berbudi pade tanah . Allah akan balas tauuu . memang lah risiko macam besar sikit. tapi semua keje pun ade risiko rite. jadik tak salah cube bidang pertanian buat yang masih ta dek keje or menanam anggur . nak nak lagi lelaki tuh. sile lah open ur mind okay (:

semoge abah dan mak terus sukses dalam bidang nih . haha . amin (:

0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei