Sunday, May 1, 2011

tak de ape ape lah . really (:

Posted by ainil fatieha at 4:02 AM
smile to the word. awak saye da bace latest entry awak . hehe . saye senyum je. serius ni . mane ade saye marah . care saye care orang marah ke ? kalo awak kate saye marah . mcm awak tak kenal saye pulak . saye da berubah . mende mende yang awak cakap tu da tak buat saye merajuk or marah or wut so eva . saye okay lahh . chill lah awak . jangan risau tau . senyum je ni (: banyak mende lain buat saye gembire . so saye tak kisah la awak (: tengok senyum lagi kan .

saye nak marah pasal wayang . oh tidak . sebab ta dek cite best pun . haha . pasal makan and makan ubat ? tak lah . saket tekak sememangnye merendahkan selera makan nage saye . hehe . ta dek kaitan pun awak ;p saye da makan gula gula hacks . harap suare saye kembali ^.^ tak dapat jumpe esok . hehe . agak terkilan tapi tadek la smpai marah awak . hehe . tak pe . i know ur responsibility dear . so mane saye marah . bukan saye buat buat tak tahu lah . tapi memang tak tahu ^^ sebab saye tak marah pun lah (:


0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei