Sunday, July 3, 2011

appreciation plus manusia plus im back on track .

Posted by ainil fatieha at 7:53 AM
hai dear dear semua . im back on track after a while . biasela sebelum ni cuti sem memang malas update la kan . banyak lagi keje lain boleh buat kat umah . then after balik maktab pulak malas sebab rarely bukak laptop sebab internet lembap gile sebab wi fi maktab tak best . see banyak kan sebab . HAHA . the main reason ekceli bile da name nye virus M bersarang dalam badan . memang blog terbiar la jawabnye . so bile bukak bukak kawan da ade 100 macam wow! pulak kan . yelah . blog ni buka cerite pasal ape pun . tentang ape ape yang aku suke nak cakap kat sini je plus hidup aku sikit sikit plus everything around aku lah . tadek lah pasal gossip or what so ever . so terima kasih bagi yang da menambah :D hehe . tapi ingat tau semua . ape yang aku tunjuk kat blog ni bende bende yang da aku selected dari idup aku . not everysingle thing okay . hidup aku more than what i write here :)

manusia . bile kite bercakap pasal manusia ini yang susah . manusia ni terlalu banyak karenah dan ragam kan . kalo kite cube berdiam dan berfikir sekejap kita akan dapat tengok macam macam karenah manusia. honestly aku ckp situasi kat keliling aku sekarang ekceli tegang semacam . kalo dilihat dengan mate kasar memang tak nampak lah . tapi cube tengok dengan mate hati . aku cukup menyampah dengan orang yang suke mengkondem orang lain tanpe berfikir long term relationship . ape kite ingat kite ni sudah cukup bagus ke ? sehingga kite memekakkan telinge membutekan mate malah lebih teruk lagi membutekan hati daripada mendengar ape yang orang lain cube sampaikan pade kite . kalo kite nak kritik orang pun fikirkan kerelevanan dulu. jangan main hentam keromo . aku pun mengaku . kadang kale aku mengkritik . aku kritik dalam diam . bile sudah smpai kemuncak nye baru aku suarekan . itu pun setelah aku menilai . bile aku tulis macam ni mule ade yang merasekan aku bajek bagus . HAHA . langsung tidak . dah blog aku . kalo blog korang pun korang tulis macam ni gak kan :D jangan menilai orang melalui physical appearance . buruk padahnye nanti . lebih kurang macam tengok mangga kuning ingat manis sekali masam der . haha . lagi buruk padah kalo diri tak bape bagus tapi perasan bagus hingga rase ade orang nak tiru kite hingga rase kite saje yang betul hingga menafikan ape yang sudah jelas kebenarannye . HAHA . mintak dijauhkan dari kite semua kan (:

bile aku bace balik ape yang aku tulis kat atas tu aku macam hahaha . ape aku tulis tuh ? macam mane ek aku boleh tulis gtu . entah aku tak tahu . tibe tibe je boleh tertulis macam tu . hehe . takpe sebagai peringatan untuk diri aku jugak . aku ni banyak lagi mende yang aku rase aku kurang . aku jahil . tak pe aku cube koreksi diri . at least bile aku bukak blog ni ade mende berfaedah yang boleh aku dapat . peringatan untuk tidak jadi seperti ape yang aku tuliskan. amin amin amin . okay aku rase bab sosio emosi ni aku tinggal dulu kat sini ;p

so bile aku dah start menulis ni . aku akan on going sampailah virus M menular balik . hehe . oh 2 weeks been here aku start rindu femeli tahap gaban . i miss my mak abah abang adik so much much . rasenye another two weeks aku balik pulak kot . tak tahan . HAHA . tak tahan rindu femeli . oh . seperti biaselah . naik sem , aku dengan buah buah hati merancang macam macam . da aku rase insyaAllah ade yang akan pasti terjadi . dulu kami mengalah sekarang tidak lagi . semangat ! semangat ! semangat ! :D so itu aje la kot . sekian sayang sayang . babai .



0 comments:

Post a Comment

 

my life my style Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei